dilluns, 3 de novembre del 2008

Classe en castellà

Dilluns passat vaig anar amb l'empresa a un curset de prevenció d'accidents, hi havíem d'anar obligatòriament. Crec que són cursets que organitza la Generalitat. El cas és que vam arribar (un xic tard, ja havien començat) i la dona que ens va obrir parlava català, un català de Girona. Per sorpresa meva la classe es feia en castellà, ja que un moro no entenia el català, i segur que tampoc era expert parlant castellà. Així que vaig deixar anar un "s'està pixant la seva pròpia política lingüística" a un company de feina, suficientment fort perquè ho sentís aquella dona. No em vaig queixar perquè no em vull buscar problemes a la feina, i al cap i a la fi a cap ens interessava, ja que hi anàvem obligats.
No vull ni pensar com deu estar la cosa a les escoles, instituts i universitats...

PD: em penso que no cal que ens ensenyin a pujar a una escala i dir-nos que s'han de posar baranes. Molta inseguretat no és per desconeixement precisament...

1 comentari:

Marc. ha dit...

És part de la política espanyolitzadora del PSOE-PP, amb ERC com artista convidat.

Per cert, Catalunya Ràdio, ja no és la RADIO NACIONAL DE CATALUNYA, ara és la RÀDIO DE TOTS.

Magnífic, Carod, molt bé Puigcercos, felicitats.